2009. április 28., kedd

Cukor-tejmentes fagylalt torta

Kedvenc fagyizóm és kávém a Csaba utcában



Idén nem a Daubnerból volt a tortám, hanem végre a Artigiana Gelati-tól a Csaba utcából.
Külön rendelésre készítették el a tortaformát fagyiból. Eper, csokoládé és vanilia fagylalt rétegekből állt. A tortát még dekorálni kellett, mert nincsenek berendezkedve parfé azaz fagylalt torta készítésére, ezért saját magam dekoráltam mákkal és aszalt cseresznyével...mert kicsit nomád konyhai körülmények áltak a rendelkezésemre.



Évek óta járok ebbe a fagylaltozóba, mert valóban minden alapanyaguk természetes és friss.
Zenghetnék ódákat erről a helyről és a fagylaltjaikról de jó fagyinak nem kell cégér és ezt már mások megtették helyettem.
A kávéjuk szerintem Budapest 5 legjobb kávéja közt van...ennyit számít egy jó presszó gép.
A pezsgős fagylalt és a gorgonzolás a két nagy kedvencem. A pezsgősből ha van mindig ennem kell pedig fruktóz is van benne, de annak lehetetlen ellenállni.
Általában van olyan sorbet is amihez nem adnak cukrot se fruktózt és szerintem pont ezért olyan kirobbanóan gyümölcsösek.

MGL

5 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Jaj, az a fagyizó! Amikor ott dolgoztam fél évig és végre kinyitottak, akkor minden nap ebéd helyett ott ettem! A lime-os bazsalikomosra emlékszem élénken, az valami döbbenetesen jó volt! Kár, hogy most nekem messze van.

Ez a torta is fantasztikus lehetett.

MGL írta...

...be kell vallanom, hogy a limeos bazsalikomosat is megkóstoltam...én is szoktam ebéd helyett fagyit enni ha arra járok:)...remélem jól vagytok:)

MGL

erős ildikó írta...

Nem ismerem ezt a helyet, de a tortád lenyűgözött!

MGL írta...

Napmátkám...ha nem vagy olyan elveteműlt mint én akkor konkrétan edd végig a kínálatot. Én is megtenném...

MGL

trinity írta...

Jajj, de jó, hogy ezt írtad!!!
Az egyetemista nagylányom 2. típusú diabeteszes -de azért szereti a fagyit!!
Odairányítom!
Most vizsgaidőszak közeledtével jól jön egy kis egészséges nasi...
KÖSZI!!!!