2010. január 15., péntek

Megkésett Angyal


Vanília, csoki és kenyér




Az Angyalkám sajnos nem tudott eljönni a GBT-re ezért inkább elment a postára és szépen feladta csomagját. A csomag hosszas utazás után meg is érkezett a postára ahova én el is mentem érte és a postán ülő néni oda is adta a túlméretezett borítékomat. Amint biztonságosan elhagytam a postát azon nyomban megszagoltam a csomagom…és már éreztem, hogy tetszeni fog amit találok majd benne.
A kocsiban ki is nyitottam, mert nem bírom a feszültséget….muszáj volt.
Valahogy éreztem, hogy vaníliát kell, hogy kapjak…mert egyrészt lemaradtam a nagy blogos vanilia rendelésről, másrészt meg már megéreztem.
70%-os csokoládét is találtam a pakkban, ami pont hiánycikké vált a konyhámban a karácsonyi bonbonkészítés miatt.
A kenyeres könyv….nos az is jól jött, ugyanis mindig is szerettem volna egy kenyeres könyvet-és leírt receptek alapján készíteni végre kenyeret.

Köszönet érte Csokiparinak

MGL

Nincsenek megjegyzések: