2007. szeptember 24., hétfő



Wasabis US mogyoró


Van nekem egy ilyen laza mag mániám is. Ha nincs itthon a makadám diótól a gesztenyéig mindenféle mag akkor nem érzem magam biztonságban. Van egy rejtek helyem ahova eldugom őket, nehogy csak ismét mások véletlenül megegyék a tudtom nélkül. Kicsit olyan tudom mint a drog szekrény a kórházakban-aminek az egyetlen felelőse én vagyok.
Na most szokat én vásárolni a titkos bio magellátó boltomban mindenféle magvakat eltevésre a szekrénybe. A bolt pedig nem „mag bolt” hanem egy bio zöldséges. Közel az Alagút utcához.
Fogtam a magmániát és összekevertem a csípős mániámmal és megszületett a wasabis amerikai mogyoró.




Wasabis mogyoró


50 dkg sótlan amerikai mogyoró
50 g wasabi por
50 ml víz
1 teáskanál só (én semmit sem sózok ezt sem)


Egy nagy keverő tálba beleszórom a wasabi port, hozzá adom a vizet és összekeverem. Majd beleöntöm a mogyorót, és addig kevergetem míg mindenhol befedi a mogyorót, tepsibe teszem és megszárítom a sütőben 70-80 C fokon.
Az olajt v zsiradékot amit általában a receptek írnak én elhagyom, mert elég olaj van a magokban. Szerintem nem szükséges itt is megspórolhatunk 1-2 kalóriát. Mondjuk én erre utazom bármi ehetőt kreálok.

Gourmandlizard

Nincsenek megjegyzések: