2007. október 4., csütörtök

Hogy is van ez?



Free Burma!


"International bloggers are preparing an action to support the peaceful revolution in Burma. We want to set a sign for freedom and show our sympathy for these people who are fighting their cruel regime without weapons."

Pesszimista vagyok-mert van-e forradalom vérrontás nélkül? Van-e forradalom vérrontással? Van-e forradalom bárhogyan is ha a hatalom erőssebb. Mi az hogy hatalom-ki akarta-kinek jó-kinek nem. Forradalom az emberek lelkében kéne, de az nincs, vagy van?-na azt csak maga az alany élheti meg.
Abban hiszek, hogy ami szükségszerü az megtörténik.
Nem értek én ehhez, számomra ez átláthatatlan és átérezhetetlen. Mikor Kínában voltam soha annyi boldog embert nem láttam az utcákon, akkor hogy is van ez...
Sajnálom ezeket az embereket, ugyanúgy mint az afrikai éhezőket, a megerőszakolt nőket. A sajnálattal senki nem fog semmire menni.
Politikai kérdésekben és a Föld nagy problémáinak értékelésére nem áll elég információ a rendelkezésemre, de hiszek abban, hogy akiknek elegendő információ áll a rendelkezésére is ember és nem akar rosszat, ahogy én sem akarok rosszat se magamnak se a közösségemnek.
Ez az állásfoglalásom a témában....

Gourmandlizard

Nincsenek megjegyzések: