2008. január 5., szombat

Új szerszemények





A Quality Trade-től szoktam beszerezni a halakat rákokat, onnan ismerem a céget. Nagyon kényelmes megoldás, mert leadom a rendelést másnap elhozom, és nem kell sorba állni, nem derül ki hogy mégsincs az amit szerettem volna az utolsó pillanatban stb.. A Tapas Juan bárban lehet átvenni a terményeket a Ráday utcában. A bárról megjelent egy kritika a Kispadon. Még személyesen nem ettem a Tapas Juanban, viszont a konyhai alapanyagaik egy részét én is használom, és azok tetszenek.
Mikor Karácsony előtt mentem a megrendelt halakért, akkor figyelmes lettem néhány új termékre, ízesített balzsam ecetekre, chili szószokra, továbbá díszítő olajokra, és pezsgőkre. Nagy pezsgő fun vagyok, de nagyon siettem ezért sajnos nem vettem. Viszont az balzsamecetekkel és a chili szósszal nagyon meg voltam elégedve. Utánna néztem a gyártónak és nagyon igényesnek tűnnek. Több díjat is nyertek a termékeikkel annak ellenére, hogy angolnak tűnik a cég (bár a chili szósz az tájföldi a flakonban). Ennél egzotikusabb gyártó eszembe sem jutott volna, vagy mégis...lehetne még pl.: svéd vagy finn.
Én az összessel meg voltam elégedve, és ha elfogynak akkor majd veszek. Praktikusak, finomak és szépek-ja és nem drágák.





Gourmandlizard

Nincsenek megjegyzések: