2008. március 3., hétfő

Bálint napi Bailey’s szív Eper szívvel

Bálint napi Bailey’s szív Eper szívvel







Szerintem nem baj ha néha meglepjük a párunkat, például olyannal, amire nem számítanak. Férfiak esetében ez nem olyan nehéz, mert némely születés nap, vagy névnap is tud ilyen meglepetést okozni számukra.
Mivel a Gyík-Ő Bailey’s kedvelő ezért csináltam neki szív alakú Bailey's zselét eperrel. Az eper úgy jött, hogy a tejszínnel jó az eper, a Bailey’s-ben meg állítólag van, tehát így akár klasszikus párosítás is lehetne.
Én nem szeretem a Bailey’s-t szerintem tiszta kemikália (meg tejszínt sem ameddig csepp folyós), de így zselés formában nem volt rossz, és hatott is.
Persze nincs szükség egy üvegre, de vittem a munkahelyemre is, mert megmondtam bent, hogy Bálint napkor szeretnék ajándék rántott húst kapni mindenkitől, és ők meg cserébe kapnak meglepetést.
Egészen szép kis hangulat kerekedett miután elfogyasztották a kis Ikeás kosárkákba töltött Bailey's zselét.




Bailey’s szív Eper szív társaságában

1 üveg Bailey’s
6 lap zselatin
25 dkg eper
3 lap zselatin
Just like sugar édesítő


A Bailey’s felébem feloldom a zselatint, és összeforralom, majd hozzáadom a maradékot, jól elkeverem, és lapos tora formába öntöm, aztán pihenni küldöm a hűtőbe.(így marad benne alkohol jócskán)
Az epret leturmixolom. A felébe a zselatin lapokat beleteszem, feloldom, és hozzákeverem a maradék epret. Lapos formába öntöm, és beteszem a párja mellé a hűtőbe.
Ha kihűltek akkor szív kiszúró formával szívet szúrok ki belőle.
A maradékot összekeverem, és egymásra rétegezem, majd későbbi felhasználásra a hűtőbe teszem.

Gourmandlizard

Nincsenek megjegyzések: