2008. március 30., vasárnap

Creme Eper

Creme-Eper



Megrágalmaztak, hogy már nem is szeretem az epret, mert már 3 napja nem ettem meg, pedig csak nekem lett véve. Tüntetőlegesen, meg azért mert volt itthon selyem tofu szépen csináltam belőle tavaszi vasárnap délutáni eperkrémet.





Hozzávalók

35 dkg eper
34 dkg selyem tofu (1doboz)
1 zselatin fix
édesítőszer (Just like Sugar)
2 kocka 70%-os csoki
1 ek. dió olaj

Kiválogatom a legszebb epreket és dekor-epreket készítek belőle egy kés segítségével.
A leturmixolt epret, a tofut, a zselatin fixet és az édesítőt habverővel simára keverem, és kis tálkákba osztom, a tetejére ráteszem a dekor-epreket.
A csokit összetöröm ráöntöm az olajat, beteszem a mikróba, és megolvasztom 90 W-on, és minden kis tálkának a közepére ízlésesen rácsepegtetem, és az eredmény a hűtőbe teszem tálalásig de minimum 1 órára.



Gourmandlizard

Nincsenek megjegyzések: