2008. március 15., szombat

Trapista Tapas

Trapista Tapas



Trapista-ropogós

Karácsonykor a salátát sajtkosárba tettem, de nem gondoltam, hogy ekkora karrier áll előtte.
A kosarak már azelőtt elfogytak mielőtt salátát bele tehettem volna, de ez csak a kezdet volt.
Onnantól kezdve állandóan reszelt sajtot kellett sütnöm, minden este, és ez azóta tart. Minden vendég imádja, könnyű elkészíteni, és reszelt sajton kívül semmi sem kell hozzá. Mikor nagyon cizellálni szeretném akkor chilit vagy oregánót, vagy köményt szórok rá.
Boros beszélgetős estéken nálunk mindig ez készül, és már a szemtelenebb vendégek külön személyes ízesítéssel kérik.
Minden reszelt sajtból elkészíthető, de a legjobb ha Tolle reszelt sajtból készítem.






Hozzávalók:

Értelmes beszélgető partnerek, jó hangulat, jó bor.

Továbbá

Tolle reszelt sajt (sok)
Nagyméretű (teflon) serpenyő
Fűszererk:most chili


Közepes erősségűre kapcsolom a főzőlapot, ráteszem a serpenyőt, beleszórom a sajtot arra rászórom a chilit. Mikor megpirult, akkor elég szilárd ahhoz, hogy meg lehessen fordítani, és pirulásig sütöm a másik felét is.

Gourmandlizard

2 megjegyzés:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Szia!
Nem simán csak megolvad? Megpirul? Azt hittem a sajton, meg fűszeren kívül más is kell...
megnézem mégegyszer, ha tényleg ilyen, még a héten kipróbálom :)
És leakasztok pár bort is, mert az tényleg kell mellé.
És amúgy jó a blog!
Üdv:
Gil

gvkuuec

MGL írta...

Gil!

Megolvad, megpirúl, és ropogós lesz. Elsőre érdemes Tolle reszelt sajtból készítened. köszönöm a dícséreted:)Remélem szeretni fogod, és ha van kedved megirhatnád, hogy sikerült.

Gourmandlizard