2008. április 25., péntek

Sajt torta kupola

Sajt torta kupola



Nekem nagyon fontos hogy szép, rendezett legyen amit eszem már gyerek korom óta. Valószínűleg ezért fordult meg a fejemben az, hogy talán szebb formát is ölthetne a sajt torta. Minden hagyományos módón készült leszámítva azt, hogy nem torta formában hanem az UKBA szakmai kiállításon vásárolt fél gömb formában sült készre.
A kupola cukor mentes háztartási kekszből készült, egy kis fahéjjal- ez az alapanyag most került kipróbálásra és elégedett voltam vele. A sajtkrém sajnos Medve light sajtkrémből készült, és nagyon nem voltam elégedett, mert nagyon sós erre a célra-megjegyzem, azért elfogyott. Az édesítéshez egy új édesítő szert használtam (Cologran), mert „kalóriaügyileg” megnyerő volt, de nem olyan édes mint egy átlag édesítő szer. Megjegyzem ezt használják a „Norbi” süteményekhez is ezt megbízható forrásból tudom, mert láttam a szememmel.



Szerintem nagyon szép lett.

GourmandLizard

Nincsenek megjegyzések: