2008. április 25., péntek

Tofuban sült spárga

Tofuban sült spárga



Nagyon zsenge spárgát sikerült vételeznem a Csarnokban hétvégén, de időm nem volt elkészíteni csak tegnap mert itthon maradtam tanulni hála ezért a BGF-nek.
Sok időt nem szándékoztam tölteni az elkészítésével mert tanulnom kellett és így született meg a az ötlet, hogy selyem tofuban süssem meg. Meglepően finom lett, szóval nagy reményeket fűzök a tofuban sütéshez…

1 doboz selyem tofu
2 tojás
12 dkg parmezán
1 cs. újhagyma
1 tk. mustár
1 csokor petrezselyem
Só bors



A spárgákat nagyon jól megmostam, pucolni ez esetben nem kellett mert olyan zsengét sikerült vennem. Gőzöltem 4 percig, mialatt elkészítettem a szószt. A tofut habverővel kikeverem homogénen krémesre, majd hozzáadom a tojást, a sajtot, a fűszereket és a mustárt. A meggőzölt spárgákat sütő tálba teszem és nyakon öntöm a tofuval, a tetejére rászórom a petrezselymet, és 200 C fokon 20 perc alatt készre sütöm.

GourmandLizard

Nincsenek megjegyzések: