2008. április 23., szerda

Sárkánygyík ölő Szent György hava

Sárkánygyík ölő Szent György hava






Mars szerelméről Aperiréről (Vénusz) kapta a nevét a hónap. A természet éledése, új élet, termékenység, szépség jellemzi. A népi naptár szerint Sárkánygyík ölő Szent György hava az április.
GourmandLizard mikor máskor ünnepelné a születés napját ha nem áprilisban. Ennek örömére gyorsan hízott is 5 kg biztos ami biztos-de nem ám akármitől-parfé tortától meg marcipán gyíkoktól, meg mindenféle olyantól ami tele van cukorral.
Kicsit megnyugodtam, mert akár milyen is vagyok, azért jól esik, ha szeretnek….néha-Olyan jó volt, hogy a kis Cica-GyíkŐ-m és a Gyerek 3 napig járták a várost, hogy valaki gyík dekorációt készítsen nekem marcipánból.
Az volt az egészben a pláne, hogy Pista-Gyík számára teljesen feleslegesnek, és haszontalan dolgokat csinált és füllentett is, hogy nekem legyenek szerelmes gyíkjaim a kereskedelmi forgalomban előforduló legnagyobb parfé tortán.
Igen kedves férfiak-ezt kell éreztetni a nőkkel: számotokra felesleges haszontalan dolgokat tesztek értük!
Fárasztó nap után üzleti jellegű vacsora volt kilátásban a Tabáni terasz étteremben ahova az elején úgy tűnt hogy én leszek az utolsó érkező, de nem így történt, mert gyalog hipp-hopp átértem a városon, és első lettem. Kedvenc pincérnő-angyalkámtól azon nyomban kaptam egy kreativ karambola eper tálkát mint torta 1 db gyertyával-na itt már kezdhetett volna gyanus lenni a történet....



igen meglepetés vacsora lett szervezve nekem, sőt virágcsokrot is kaptam, és még azt is elitézte Pistám, hogy a virágos tévedésből vörös rózsákat tegyen a csokromba.



Kóstolásra került a mákban sült lazacsteak (sütőtökkel, burgonyapürével-amit sült zöldségre cseréltem). Egyszerűen zseniális volt- a sütőtök, a mák, és a lazac a legjobb Triumvirátusban egyesülve.
Fehér bort ittunk az alkalomhoz illően-ami teljesen eltért az eddigi trendtől nem gyümölcsös-illatos bor volt, hanem rozmaringos-zöldfűszeres ízvilágú, friss tavaszi mező illatú. A bor neve: Gál Tibor Viognier és azt hiszem, hogy...idézet következik: „this is a beginning of beautiful friendship".
Természetesen sajttál következett amihez már vöröset ittunk, és mi mást, mint a jelenlegi (sokak véleménye szerint érdemtelenül) szerelmemet Vida Galerius Cuvéet.
A nagytöbbség természetesen megette a kis sajttortáját, mert az nagyon finom itt, és utána jöttek a szerelmes gyíkok Parfé tortán.
Nagyon nagy kedvencem, semmi baja nincsen azon kívül, hogy cukor van benne, és nagyon finom. Daubner cukrászdából évente egyszer születésnapom alkalmából szoktam fogyasztani de akkor addig amíg rosszul nem leszek.
Köszönöm szépen a szülinapot!

…Április, óh, Április,
Minden csínyre friss!
Faun-bokájú, vad suhanc,
Ujra itt suhansz!…
Tóth Árpád: Április

GourmandLizard

Nincsenek megjegyzések: