2008. november 18., kedd

Száműzetés

A finishbe érkeztem



Államvizsga előtt egy héttel vagyok, és önkéntes száműzetésbe vonulok holnap reggeltől mert másképp nem megy. A száműzetés időtartama 2008.11.19-2008.11.30.
Visszamegyek oda ahol gyerekként tanultam, mert ott érzek nyugalmat, békét és nem utolsó sorban maximálisan egyedül létet, mellesleg ott tanultam meg főzni is.
Nem kívánok hírekről, pletykákról, recesszióról, celebekről,családról meg semmiről sem hallani, főleg nem beszélni decemberig.



Összeveszni maximum telefonon fogok tudni de szerintem bárkivel aki felhív.
A terv az, hogy tanulok és edzem és ha nagyon sok időm marad akkor majd a semmiből főzök valamit magamnak.
A konyha ingerszegény, a hűtő üres, és semmi, de semmi nem áll rendelkezésre a főzéshez-igen ez kell nekem!
Minden eszközöm és alapanyagom otthon marad szépen így majd a tanulásra tudok majd koncentrálni, vagy kiderül mennyire kreatív is a gyíklány.
Egy serpenyőt azért viszek magammal meg egy kis wakamét, meg fehérje szeletet is.
Kávéfőzőm sem lesz….na az viszont a legnagyobb baj, de úgyis teázni akarok majd mert az jobb koffein forrás tanuláshoz.
Könyveket továbbá minden jellegű
Vendég egy darab lesz, viszont többször is fog jönni hétfőn és szerdán-azaz 2 szerda és 1 hétfő, summázva 3 alkalommal, de vele már letárgyaltam, hogy nem akar majd velem beszélni.
Szándékomban áll megírni, hogy mit eszik egy államvizsgázó remete gyík.


MGL

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

önként vállalt magánynál létezik jobb magány?