2009. február 28., szombat

Sapore Italiano

Farsangi jótékonysági est


Az estnek Budapest új olasz étterme a Sapore Italiano adott otthont.
Maga az hely modern olasz stílust közvetít. Olyan érzést keltve mintha a Március tizenötödike térről egyenesen Milánó egy modern éttermébe érkeztem volna.



Az étterem két szintes, de a felső rész megérzésem szerint inkább rendezvényekre van kitalálva. Felszabadult helykihasználtság és praktikusság jellemzi a tereket. Az egész étterem rendkívül dinamikus és vidám.



Legelőszőr ami megfogott, az a kis házi kenyérkék és grissinik voltak kis tálakon és kosárkákba kitéve. Egy étteremnél nagyon meghatározó lehet, és volt a saját kenyér-„ezen állhat bukhat a dolog”. Az előbbieket is szakdolgozatom írásához felhasznált riportjaim készítése közben jegyzeteltem fel-és meg kell állapítani, hogy ez is egy alap igazság.
A borok és proseccók fantasztikusak voltak, pedig én nem szoktam kultiválni az olasz borokat, de nagyon megnyerőket sikerült kóstolnom az este folyamán.
A menüsor fantasztikus volt, sajnos nem tudtam minden fogás nevét megjegyezni ezért is lefényképeztem. Nagyon jó este volt, mert régen volt már olyan, hogy minden rendben ment volna egy étteremben. Természetesen a shéfbácsi minden fogás után kijött és ellenőrizte, hogy mindenki elégedett-e. A személyzet feltűnően képzett, kedves és udvarias volt. A különleges kívánságaimat látszólag lelkesedéssel teljesítették.
Szummázva az étel nagyon finom volt, sajnálom, hogy fűzoben mentem, és nem tudtam többet enni. Kifejezetten ígéretes ez az étterem.

Menü




1. Spenót felfujt paradicsomos mártással



2. Gomba cappuccino



3. Sáfrányos rizotto



4. Pulyka grill zöldségekkel



5. Fánk variációk


MGL

Nincsenek megjegyzések: