2010. május 18., kedd

Risotto al gorgonzola con petto di pollo




Olasz kirándulásom alkalmával aminek a motivációja esküvő volt, kaptam egy kis teret barátosném konyhájában-ott készült ez-mert a ház urának ennie kellett valamit ebédre ehhez többé kevésbé mindent találtam.



Sajnos nem tudok rizst enni mert allergiás vagyok rá-de nem mindig, viszont ha igen akkor halálosan-ezért nem próbálgatom. Allergiám ellenére nagyon szeretem azaz szeretném. Elég nagy sikere lett a risottonak ezért gondoltam megosztom.



Risotto al gorgonzola

1 bögrényi Arborio vagy Carnaroli rizs (bögre 2 dl-es)
4 ek. olaj
120 g gorgonzola sajt
500 ml hús leves alaplé
1 kk. bors
4-5 friss zsályalevél apróra vágva
1 tk. Majoranna


A rizs kis olajon megpirítom, aztán felöntöm az alaplével. A rizshez főzés közben hozzákeverem a fűszereket. Végezetül a puha rizshez hozzákeverem a gorgonzolát és a risotto kész is van.
A húst a tetején egész egyszerűen csak sütés előtt bekentem pestóval és megsütöttem egy teflon serpenyőben olaj nélkül.

Kis gyíkocska meg ezt ette:)



MGL

2 megjegyzés:

MGL írta...

fotókért köszönet Julinak:)

Nem vagyok feminista írta...

És tanúsíthatom, hogy isteni finom volt, be is faltuk mind!!! :)
J.