2008. április 6., vasárnap

Sajt torta Árva Málnával

Sajt torta Árva Málnával



Este egyedül voltam itthon, és különböző háztartási feladatokat tűztem ki magam elé, mint vasalás, de a gondolataim szigorúan az „Árva Málna” és a befejezetlen könyvem körül forogtak. Miután befejeztem a tevékenységet, komplett kis tervvel rendelkeztem miszerint: sütök valamiféle sajttortát aminek a tetejére szépen ráteszem az „Árva Málnám” .Megint vesztett a könyv….de valahogy nem vagyok hangulatában.
A hozzávalók közül minden a rendelkezésemre állt de nem elegendő mennyiségben, ezért kicsit módosult az eredeti recept.
Eredményét tekintve nagyon jó lett, nagyon egyedi, olyannyira, hogy a felét egyedül még melegen megettem. Hihetetlenül jól illik a sajttortához az „Árva Málna”.




Hozzávalók:

25 dkg Fitness túró
2 dl kék tejföl
1 light Philadelphia sajtkrém
1 rúd vanilia
Édesítő szer ízlés szerint
„Árva Málna” a tetejére


A hozzávalókat krémesre, és simára keverem. Elosztom kis formákba és 150 fokon sütöm 15 percig aztán rákanalazom az „Árva Málnát” és tovább sütöm vele még 10 percet. Miután kihűlt beteszem a hűtőbe 1 éjszakára.

GourmandLizard

Nincsenek megjegyzések: